Szukanie wg kategorii
Jak anulować przesyłkę?
Zamówienie możesz anulować, jeśli kurier nie odebrał przesyłki od nadawcy lub nie została ona zaniesiona do punktu bądź paczkomatu.
Krok 1 Zaloguj się do swojego konta.
Krok 2 Przejdź do zakładki Zamówione.
Krok 3 Najedź na zamówienie i kliknij opcję Anuluj przesyłkę (ikona przekreślonego koła).
Dyspozycji anulowania nie można odwołać. Wpłacone środki wrócą automatycznie na wirtualne saldo w serwisie i będą do Twojej dyspozycji. Zamówienie powróci natomiast do zakładki Do wysłania, gdzie będzie można je edytować i w razie potrzeby ponownie zamówić wykorzystując zwrócone środki.
W przypadku Fedex i GLS pieniądze pojawią się na saldzie do 3 dni roboczych, a w Inpost Paczkomaty po przeterminowaniu etykiety. Ważność etykiety upływa po 30 dniach od złożenia zamówienia. Dokładną datę i godzinę znajdziesz na liście przewozowym.
U większości przewoźników anulowanie jest bezpłatne, wyjątek stanowi firma GLS, która pobiera jednorazową opłatę zgodną z cennikiem. Zwrócone środki automatycznie pomniejszone są o jej wartość.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Towary zakazane
- Kurier spóźnia się po odbiór przesyłki
- Jak zapakować przesyłkę?
- Jak zamówić kuriera?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Jak anulować przesyłkę?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Proponowana data nadania przesyłki
- Jak opłacić usługę?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Jak się zarejestrować?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Status przesyłki nie zmienił się. Dlaczego?
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Napisz do nas
Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć.
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny
Oczekujący na połączenie: ---
Czas oczekiwania: około --- min.
0 / 280