Szukanie wg kategorii
Jakie usługi dodatkowe mogę zamówić?
Kurier przywiezie dokumenty przewozowe - jeżeli Klient nie ma możliwości wydrukowania dokumentów przewozowych, może zamówić usługę dostarczenia ich przez kuriera. Usługa dostępna bezpłatnie w DPD i odpłatnie w DHL. Przesyłki z tą usługą są odbierane przez kuriera w następnym dniu roboczym.
Paczka w Weekend - usługa dostępna w InPost dla przesyłek z doręczeniem do paczkomatu. Dzięki niej paczka zostanie doręczona do paczkomatu w sobotę lub niedzielę. Przesyłka powinna być nadana od czwartku od godziny 20:00 do soboty do godziny 13:00.
Doręczenie do godziny 09:30 - usługa dostępna w transporcie krajowym dla przewoźnika DPD na wybranych kodach pocztowych. Gwarancja doręczenia do konkretnej godziny (w zależności od wybranej opcji) jest równoznaczna z doręczeniem na kolejny dzień roboczy po nadaniu.
DPD Next Day - usługa, dzięki której paczka zostanie dostarczona w kolejnym dniu roboczym po nadaniu.
Fedex Priority - gwarantuje dostawę paczki międzynarodowej od 1 do 3 dni roboczych, w zależności od kraju Odbiorcy. Transport odbywa się drogą lotniczą.
DeliGoo Express - gwarantuje doręczenie przesyłki w ciągu 120 minut, od momentu odebrania jej od Nadawcy. Maksymalny dystans między adresem Nadawcy a Odbiorcy wynosi 8 km.
Dostarczenie przesyłki pod drzwi Odbiorcy (Xpress Delivery) - usługa gwarantująca, że kurier doręczy przesyłkę do drzwi Odbiorcy. Brak zaznaczenia tej usługi spowoduje, że Odbiorca będzie zobowiązany zejść do kuriera w celu odebrania przesyłki.
Nadanie przesyłki spod drzwi Nadawcy (Xpress Delivery) - usługa gwarantująca odbiór przesyłki spod drzwi Nadawcy. Brak zaznaczenia tej usługi spowoduje, że Nadawca będzie zobowiązany zejść do kuriera w celu przekazania przesyłki.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jak anulować przesyłkę?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę?
- Proponowana data nadania przesyłki
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Napisz do nas
Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć.
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny
0 / 280