Jak możemy Ci pomóc?

Szukanie wg kategorii

Jakie usługi dodatkowe mogę zamówić?

COD  - przesyłka kurierska, której warunkiem odbioru przez adresata jest wręczenie kurierowi kwoty wyrażonej w PLN umieszczonej na liście przewozowym przez nadawcę przesyłki. Ze względu na terminy zwrotu kwoty pobrania, rozróżniamy COD Standard i COD Express
 
Ubezpieczenie przesyłki (pole wartość) -  podczas składania zamówienia istnieje możliwość zadeklarowania wartości przesyłki, która podlega ubezpieczeniu. Nie jest to jednak bezsporna kwota, która bezwzględnie podlega zwrotowi. W przypadku złożenia reklamacji należy przedstawić dokument potwierdzający wskazaną wartość. 
 
Ubezpieczenie przesyłki (Pocztex) - finansowa ochrona przed utratą, zniszczeniem, uszkodzeniem przesyłki. Przy reklamacji należy przedstawić fakturę na kwotę wskazanego ubezpieczenia.
 
Przesyłka wartościowa (Pocztex) - usługa określająca wartość przesyłki bez posiadania faktury, kwota wpisana w polu wartość przy reklamacji jest bezsporna.
 
Pisemne potwierdzenie doręczenia (POD)/Kopia dokumentu przewozowego - na wniosek Klienta przewoźnik może udostępnić dokument przewozowy danej przesyłki oraz potwierdzenie doręczenia z podpisem Odbiorcy. Usługa dostępna w DPD i Fedex za dodatkową opłatą. 
 
Przesyłka zwrotna - usługa zwrotu przesyłki do nadawcy po nieudanej próbie doręczenia lub odmowie jej przyjęcia przez odbiorcę. Przesyłka może zostać zwrócona w sytuacji, gdy odbiorca nie posiada odliczonej kwoty pobrania. Zwrot do nadawcy może zostać również wykonany na dyspozycję klienta, po uiszczeniu opłaty zgodnej z cennikiem.
 
Trzecia i każda kolejna próba doręczenia przesyłki - jeśli przesyłka nie zostanie skutecznie doręczona w ramach podstawowych kosztów transportu, klient może zamówić opcję kolejnej płatnej próby dostawy. Usługa ta nie jest jednak gwarantowana.
 
Przeadresowanie przesyłki - dyspozycja pozwala na zmianę adresu odbiorcy po nadaniu przesyłki. Przyjmowana jest, gdy przesyłka znajduje się w transporcie. Przesyłka może zostać przeadresowana pod adres znajdujący się na terenie kraju pierwotnego adresu doręczenia. 
 
Powiadomienie SMS - usługa, dzięki której Klient otrzyma wiadomość SMS z informacjami o różnego rodzaju zmianach dotyczących jego zamówienia, zależnie od wybranych opcji powiadamiania. Do wyboru są różne warianty, takie jak problemy z nadaniem (np. anulowanie zlecenia, pusty podjazd), problemy z doręczeniem (np. przeadresowanie, doręczenie pośrednie, odbiór przesyłki w punkcie), sytuacje wyjątkowe (np. zagubienie, uszkodzenie paczki, przepakowanie) lub inne.

Kurier przywiezie dokumenty przewozowe - jeżeli Klient nie ma możliwości wydrukowania dokumentów przewozowych, może zamówić usługę dostarczenia ich przez kuriera. Usługa dostępna bezpłatnie w DPD i odpłatnie w DHL. Przesyłki z tą usługą są odbierane przez kuriera w następnym dniu roboczym.

Paczka w Weekend - usługa dostępna w InPost dla przesyłek z doręczeniem do paczkomatu. Dzięki niej paczka zostanie doręczona do paczkomatu w sobotę lub niedzielę. Przesyłka powinna być nadana od czwartku od godziny 20:00 do soboty do godziny 13:00.

Doręczenie do godziny 09:30 - usługa dostępna w transporcie krajowym dla przewoźnika DPD na wybranych kodach pocztowych. Gwarancja doręczenia do konkretnej godziny (w zależności od wybranej opcji)  jest równoznaczna z doręczeniem na kolejny dzień roboczy po nadaniu. 
 
Doręczenie do godziny 12:00 - usługa dostępna w transporcie krajowym dla przewoźnika DPD i Poczty Polskiej na wybranych kodach pocztowych. Gwarancja doręczenia do konkretnej godziny (w zależności od wybranej opcji)  jest równoznaczna z doręczeniem na kolejny dzień roboczy po nadaniu. 

DPD Next Day - usługa, dzięki której paczka zostanie dostarczona w kolejnym dniu roboczym po nadaniu. 
 
Doręczenie w sobotę - usługa dostępna w transporcie krajowym na wybranych kodach pocztowych dla przewoźników DPD, DHL, InPost i Poczta Polska. Aby przesyłka mogła być doręczona w sobotę, powinna być nadana w piątek.
 
Dokumenty zwrotne - usługa dostępna w transporcie krajowym dla przewoźników DPD, Fedex, UPS, InPost, Poczta Polska i DHL. Po jej wybraniu nadawca dołącza do przesyłki dokument, który odbiorca musi podpisać przed odbiorem przesyłki. Kurier zabiera podpisany dokument i jest on zwracany pod adres nadawcy. Zwrot dokumentów dołączonych do przesyłek realizowany jest w cyklu tygodniowym. 
 
kurier powiadomi Odbiorcę SMS-em o godzinie doręczenia przesyłki.
 
Usługa "Ostrożnie" (Pocztex) - po jej wykupieniu przesyłki traktowane są ze szczególną ostrożnością. Usługa wymagana dla przesyłek z zawartością: przedmiotów łatwo tłukących się, płynów, gazów, szkła, rzeczy łamliwych i kruchych, rzeczy oznaczonych jako „rzecz o krótkim okresie trwałości”, żywych roślin, owadów i żywych ptaków (w szczególności pszczół i piskląt ptactwa domowego).
 
Anulowanie paczki z poleceniem zwrotu do nadawcy - usługa dotyczy zwrotu przesyłki, która nie została nadana, i dostarczenia jej przez kuriera do nadawcy. Jeśli klient zaniesie przesyłkę do punktu pocztowego, a ona z różnych przyczyn nie zostanie wysłana przez placówkę dalej, to klient może skorzystać z usługi, w której kurier poczty weźmie ją z tego punktu i przywiezie mu do domu.
 
UPS Express Saver - usługa UPS Express Saver przewiduje dostarczenie przesyłki krajowej w następny dzień roboczy od jej nadania, a międzynarodowej w terminie od 1 do 3 dni roboczych w zależności od kraju Odbiorcy.

Fedex Priority - gwarantuje dostawę paczki międzynarodowej od 1 do 3 dni roboczych, w zależności od kraju Odbiorcy. Transport odbywa się drogą lotniczą. 

DeliGoo Express - gwarantuje doręczenie przesyłki w ciągu 120 minut, od momentu odebrania jej od Nadawcy. Maksymalny dystans między adresem Nadawcy a Odbiorcy wynosi 8 km.

Dostarczenie przesyłki pod drzwi Odbiorcy (Xpress Delivery) - usługa gwarantująca, że kurier doręczy przesyłkę do drzwi Odbiorcy. Brak zaznaczenia tej usługi spowoduje, że Odbiorca będzie zobowiązany zejść do kuriera w celu odebrania przesyłki.

Nadanie przesyłki spod drzwi Nadawcy (Xpress Delivery) - usługa gwarantująca odbiór przesyłki spod drzwi Nadawcy. Brak zaznaczenia tej usługi spowoduje, że Nadawca będzie zobowiązany zejść do kuriera w celu przekazania przesyłki.

Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

Napisz do nas

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć.

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Furgonetka używa plików cookie. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich przechowywanie. Rozumiem