Szukanie wg kategorii
Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
Czas, jaki przewoźnik ma na doręczenie przesyłki, wylicza się dopiero po przekazaniu paczki kurierowi (czyli po statusie nadania przesyłki), a nie od momentu złożenia zamówienia.
Transport przesyłek międzynarodowych realizowany jest do 5 dni roboczych. W przypadku krajów graniczących z Polską doręczenie zazwyczaj następuje szybciej w ciągu 2-3 dni roboczych.
Niniejsze terminy nie są jednak gwarantowane.
Statusy paczek międzynarodowych nie są odznaczane codziennie, jak to z reguły ma miejsce w przypadku przesyłek krajowych. Po przekazaniu paczki za granicę kolejny status może się pojawić, dopiero gdy przesyłka dotrze do kraju docelowego, czyli nawet po kilku dniach. Z tego względu nie podejmuj ewentualnych interwencji przed upływem maksymalnego przewidywanego czasu doręczenia.
Śledząc swoją przesyłkę, oczekuj na status świadczący o wydaniu jej do doręczenia, co będzie oznaczało, że kurier tego dnia podejmie próbę dostawy.
1. Paczka międzynarodowa nadana we wtorek powinna być wydana do doręczenia maksymalnie w przyszłym tygodniu we wtorek (czyli piątego dnia roboczego, nie licząc soboty i niedzieli).
2. Paczka międzynarodowa nadana w piątek powinna być wydana do doręczenia maksymalnie w przyszłym tygodniu w piątek (czyli piątego dnia roboczego, nie licząc soboty i niedzieli).
Wyjątek stanowi:
- DPD - doręczenie możliwe do 7 dni roboczych.
W przypadku dwóch przewoźników istnieje możliwość wykupienia dodatkowej usługi gwarantującej doręczenie przesyłki w szybszym terminie. Jest to:
- opcja Priority w Fedex - doręczenie następnego dnia roboczego na terenie Europy,
- opcja Express Saver w UPS - doręczenie następnego dnia roboczego na terenie Europy, do 2 dni roboczych do firm w USA i Kanadzie oraz do 3 dni roboczych na terenie Azji.
Jeśli chcesz skorzystać z powyższych opcji, wypełniając formularz zamówienia zaznacz je w sekcji “Usługi dodatkowe”.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Towary zakazane
- Kurier spóźnia się po odbiór przesyłki
- Jak zapakować przesyłkę?
- Jak zamówić kuriera?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Jak anulować przesyłkę?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Proponowana data nadania przesyłki
- Jak opłacić usługę?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Jak się zarejestrować?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Status przesyłki nie zmienił się. Dlaczego?
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Napisz do nas
Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć.
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny
Oczekujący na połączenie: ---
Czas oczekiwania: około --- min.
0 / 280