Jak możemy Ci pomóc?

Szukanie wg kategorii

Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?

Czas, jaki przewoźnik ma na doręczenie przesyłki, wylicza się dopiero po przekazaniu paczki kurierowi (czyli po statusie nadania przesyłki), a nie od momentu złożenia zamówienia. 

Transport przesyłek międzynarodowych realizowany jest do 5 dni roboczych. W przypadku krajów graniczących z Polską doręczenie zazwyczaj następuje szybciej w ciągu 2-3 dni roboczych.
Niniejsze terminy nie są jednak gwarantowane.

Statusy paczek międzynarodowych nie są odznaczane codziennie, jak to z reguły ma miejsce w przypadku przesyłek krajowych. Po przekazaniu paczki za granicę kolejny status może się pojawić, dopiero gdy przesyłka dotrze do kraju docelowego, czyli nawet po kilku dniach. Z tego względu nie podejmuj ewentualnych interwencji przed upływem maksymalnego przewidywanego czasu doręczenia. 

Śledząc swoją przesyłkę, oczekuj na status świadczący o wydaniu jej do doręczenia, co będzie oznaczało, że kurier tego dnia podejmie próbę dostawy. 

 

Przykład:
1. Paczka międzynarodowa nadana we wtorek powinna być wydana do doręczenia maksymalnie w przyszłym tygodniu we wtorek (czyli piątego dnia roboczego, nie licząc soboty i niedzieli).
2. Paczka międzynarodowa nadana w piątek powinna być wydana do doręczenia maksymalnie w przyszłym tygodniu w piątek (czyli piątego dnia roboczego, nie licząc soboty i niedzieli).

 

Wyjątek stanowi:

  • DPD - doręczenie możliwe do 7 dni roboczych.

 

W przypadku dwóch przewoźników istnieje możliwość wykupienia dodatkowej usługi przyspieszającej doręczenie przesyłki. Jest to:
- opcja Priority w Fedex - gwarantuje doręczenie przesyłki w terminie od 1 do 3 dni roboczych w zależności od kraju Odbiorcy.
- opcja Express Saver w UPS - przewiduje doręczenie przesyłki w terminie od 1 do 3 dni roboczych w zależności od kraju Odbiorcy.

Jeśli chcesz skorzystać z powyższych opcji, wypełniając formularz zamówienia zaznacz je w sekcji “Usługi dodatkowe”.

Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

Napisz do nas

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć.

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Poznaj nasz zespół Obsługi Klienta

Monika
Michał
Anna
Ewelina
Monika
Marzena
Oskar
Sylwia
Mateusz
Aleksandra
Aneta
Magdalena
Robert
Małgorzata
Daria
Marcin
Kamila
Ewelina
Dawid
Marta
Ireneusz
Rafał
Agnieszka
Sylwia
Paulina
Karolina
Natalia
Magdalena
Kamil
Artur
Agata
Julita
Patrycja
Łukasz
Norbert
Aleksandra
Ewa
Łukasz
Anna
Sylwia
Aleksandra
Martyna
Grzegorz
Joanna
Angelika
Magdalena
Arkadiusz
Anna
Wiktoria
Martyna
Paulina
Paulina
Paulina
Natalia
Kinga

Furgonetka używa plików cookie. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich przechowywanie. Rozumiem