Search by category
Status przesyłki nie zmienił się. Dlaczego?
Statusy przesyłek na Furgonetka.pl wyświetlane są zgodnie z informacjami przekazywanymi od firm kurierskich z maksymalnie 15-minutowym opóźnieniem. Pamiętaj jednak o tym, że w przypadku niektórych przewoźników statusy przesyłek aktualizowane są dopiero w momencie, gdy dotrą one do sortowni (najpóźniej tego samego dnia w godzinach wieczornych). W przypadku transportu międzynarodowego statusy mogą być aktualizowane dopiero w momencie, gdy przesyłka będzie w kraju doręczenia.
Jeżeli status Twojej przesyłki nie zmienia się od kilku dni i podejrzewasz, że mogło dojść do jej zagubienia, prześlij do nas szczegółowy opis zawartości i opakowania zgodnie z zaleceniami w artykule Co zrobić w przypadku podejrzeń o zagubienie przesyłki w transporcie?
Jeżeli status Twojej przesyłki nie zmienia się od kilku dni i podejrzewasz, że mogło dojść do jej zagubienia, prześlij do nas szczegółowy opis zawartości i opakowania zgodnie z zaleceniami w artykule Co zrobić w przypadku podejrzeń o zagubienie przesyłki w transporcie?
Was this article helpful?
Thank you for the feedback.
Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jak anulować przesyłkę?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę?
- Proponowana data nadania przesyłki
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Write us
Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them.
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call if you prefer phone contact
0 / 280