Jak możemy Ci pomóc?

Sp Express (SPX) / Utrata przesyłki

Reklamacje należy składać drogą elektroniczną poprzez wybranie ikony "Złóż Reklamację" w szczegółach danej przesyłki w zakładce "Zamówione". Opcja dostępna jest dla przesyłek wysłanych lub anulowanych. 
 
Wymagane dokumenty:
  • skan oświadczenia umożliwiającego prowadzenie reklamacji przez serwis,
  • skan formularza reklamacyjnego,
  • skan dokumentu potwierdzającego wartość wysyłanego towaru (faktura, paragon, umowa kupna/sprzedaży, itp.).
 
Termin składania reklamacji
Przesyłka zostaje uznana za zagubioną po 30 dniach od nadania i dopiero wtedy można składać reklamację z tytułu utraty przesyłki (wcześniej należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta w celu zlokalizowania paczki i ustalenia jej losów). Roszczenia z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi przewozowej przedawniają się z upływem roku. 

Termin udzielenia odpowiedzi
30 dni od dnia złożenia reklamacji. 
 
Ważne informacje
Przesyłkę za utraconą uważa się, gdy nie nadeszła do miejsca przeznaczenia wskazanego w liście przewozowym w ciągu 30 dni od upływu przewidywanego terminu wykonania usługi.

Termin przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego liczy się od momentu potwierdzenia przez przewoźnika przyjęcia kompletu poprawnie wypełnionych dokumentów lub, jeśli takie potwierdzenie nie zostanie przesłane, od daty przekazania dokumentów do Partnera.
 
Przekazanie dokumentacji reklamacyjnej przez pracownika serwisu Furgonetka.pl nie wyklucza konieczności jej uzupełnienia przez użytkownika serwisu w późniejszym terminie. Przewoźnik ma prawo wezwać podmiot składający reklamację do uzupełnienia braków formalnych (należy je dostarczyć w terminie do 7 dni).
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
lub przeciągnij tutaj
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.

Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.

Furgonetka używa plików cookie. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich przechowywanie. Rozumiem