Jak możemy Ci pomóc?

Jak skonfigurować dostawcę płatności PayU?

Chcąc zapewnić kupującym dostęp do metod płatności PayU, należy podać odpowiednie klucze konfiguracji operatora płatności, które znajdują się w panelu administracyjnym PayU. Aby je znaleźć, musisz mieć dodany swój sklep w PayU - jeśli nie wiesz, jak to zrobić, szczegółową instrukcję znajdziesz w poradniku PayU

Gdzie znaleźć klucze konfiguracji oraz jak skonfigurować metody płatności dostawcy?

 Krok 1  Zaloguj się do panelu administracyjnego PayU.

 Krok 2  Wybierz zakładkę “Płatności elektroniczne”, a następnie “Moje sklepy”, a następnie wybierz sklep z listy.


 Krok 3  Następnie wybierz “Punkty płatności”. Klikając nazwę wybranego punktu płatności, przejdziesz do konfiguracji kluczy.


 Krok 4  W tabelce znajdziesz wszystkie potrzebne klucze konfiguracji PayU oraz niezbędne informacje dotyczące Twojego punktu płatności w sklepie.


 Krok 5  Przejdź do listy źródeł sprzedaży i w sekcji Portmonetka danego sklepu wybierz opcję SKONFIGURUJ TERAZ.


 Krok 6  W sekcji Dostawcy płatności przy PayU kliknij DODAJ.


 Krok 7  W nowym oknie uzupełnij wymagane dane pozyskane w kroku 4. Kliknij przycisk POŁĄCZ Z API, aby zweryfikować poprawność danych.


 Krok 8  Po skutecznym połączeniu z API zostaną pobrane udostępnione Tobie metody płatności. Oznacz te, które chcesz udostępnić swoim klientom oraz zapisz zmiany.


Od teraz kiedy klient Twojego sklepu skorzysta z Portmonetki, będzie mógł zapłacić za zamówienie jedną z dodanych metod płatności obsługiwanych przez dostawcę PayU.

Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
lub przeciągnij tutaj
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.

Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.

Furgonetka używa plików cookie. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich przechowywanie. Rozumiem