Search by category
Odwołanie od decyzji dot. reklamacji na usługę przewozu
W przypadku nieuznania lub nawet uznania reklamacji, jako klient masz możliwość złożenia odwołania w ciągu 11 dni od otrzymania decyzji (wyjątkiem jest firma kurierska GLS, dla której termin wynosi 27 dni).Ważne
Jeśli w wyżej wskazanym terminie nie złożysz odwołania od decyzji, proces reklamacyjny zostanie zakończony.
Jak złożyć odwołanie od decyzji ws. reklamacji?
1. Zaloguj się do Panelu Klienta, a następnie przejdź do zakładki Saldo.

2. W lewym menu wybierz sekcję Reklamacje i kliknij w rekord reklamacji dla interesującego Cię zgłoszenia (jeśli klikniesz w numer przesyłki, zostaniesz przeniesiony do szczegółów tego zamówienia).

Do zgłoszenia możesz również przejść bezpośrednio z wiadomości mailowej, którą otrzymasz w momencie pojawienia się decyzji w systemie. Aby odnośnik umożliwił poprawne przekierowanie, musisz zalogować się do konta na Furgonetka.pl.
3. W szczegółach reklamacji kliknij w link Złóż odwołanie, a następnie załącz treść odwołania w formie pliku tekstowego lub zdjęcia (PDF, DOC, JPG).

Ile trwa rozpatrzenie odwołania od decyzji?
W prawie przewozowym nie ma ściśle określonego terminu na rozpatrzenie odwołania, zazwyczaj jest to 30 dni, ale nie jest to gwarantowane.
Was this article helpful?
Thank you for the feedback.
Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jak anulować przesyłkę?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę?
- Proponowana data nadania przesyłki
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Write us
Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them.
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call if you prefer phone contact
0 / 280