Szukanie wg kategorii
Do jakich krajów mogę wysłać przesyłkę międzynarodową?
Za pośrednictwem naszego serwisu, oprócz przesyłki krajowej, możesz wysłać paczkę z Polski za granicę lub z zagranicy do Polski. Aby zlecić przesyłkę międzynarodową, wystarczy w formularzu zamówienia wskazać wybrany kraj w sekcji Nadawca lub Odbiorca. Przewoźnicy realizujący zamówienia międzynarodowe to: DPD, Fedex, UPS oraz GLS.
- DOSTĘPNE KRAJE NADANIA
- wyłącznie w Unii Europejskiej
Austria, Belgia, Bułgaria, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Hiszpania, Niderlandy (Holandia), Irlandia, Irlandia Północna, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Włochy.
- DOSTĘPNE KRAJE DORĘCZENIA
- w Unii EuropejskiejAustria, Australia, Belgia, Bułgaria, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Niderlandy (Holandia), Irlandia, Irlandia Północna, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Włochy.
- poza Unią Europejską
Australia, Białoruś, Chiny, Hongkong, Indie, Izrael, Kanada, Norwegia, Nowa Zelandia, Singapur, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Turcja, Ukraina, Wielka Brytania.
Za pośrednictwem naszego serwisu nie ma możliwości transportu przesyłek na Tereny Wyspiarskie zarówno w exporcie jak i imporcie, wyjątek stanowi Sycylia i Sardynia.
Listę dostępnych krajów dla przesyłek eksportowych i importowych znajdziesz bezpośrednio w formularzu zamówienia lub Kalkulatorze, za pomocą którego możesz wycenić przesyłkę. Brak kraju na liście wyboru oznacza, że transport do danej lokalizacji nie jest możliwy za pośrednictwem naszego serwisu.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jak anulować przesyłkę?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę?
- Proponowana data nadania przesyłki
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Napisz do nas
Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć.
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny
0 / 280