How can we help you?

Czym jest usługa InPost Paczkomat® 24/7

InPost Paczkomat® 24/7 to system skrytek pocztowych umożliwiających nadanie i odbiór przesyłek przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Czas doręczenia w tej usłudze wynosi 1-2 dni robocze. Z automatów Paczkomat® InPost mogą korzystać zarówno firmy, jak i osoby prywatne. 

Przesyłkę zostawiasz i odbierasz w automacie Paczkomat® InPost
Przesyłkę nadaną w naszym serwisie należy zostawić w wybranym automacie Paczkomat® InPost. Dostęp do odpowiedniej skrytki uzyskasz po wprowadzeniu na ekranie automatu Paczkomat® InPost kodu nadania z etykiety i numeru paczki (który możesz zeskanować lub wpisać ręcznie).
 
Przesyłkę odbierasz, wpisując na panelu automatu Paczkomat® InPost numer telefonu komórkowego oraz kod odbioru, który otrzymasz SMS-em i mailem. Na odebranie paczki masz 2 dni.
 
W ciągu 30- stu dni dostarczasz paczkę do automatu Paczkomat® InPost
Każda przygotowana etykieta ma określoną ważność – 30 dni. Po tym okresie włożenie paczki do automatu Paczkomat® InPost nie jest możliwe. 
 
W ciągu maksymalnie 5 dni odbierasz przesyłkę
Masz 48 godzin na odebranie przesyłki w automacie Paczkomat® InPost. W standardowych warunkach, po tym okresie przesyłkę przez kolejnych 3 dni będziesz mógł odebrać w Oddziale InPost. Jeśli paczka nie zostanie odebrana w ciągu 3 dni, będzie zwrócona do nadawcy na jego koszt. 
UWAGA!
Z uwagi na COVID-19 odbiory z Oddziałów InPost są tymczasowo wstrzymane. W związku z tym przesyłki już po upływie 48h są zwracane do Nadawcy.
 
Informację o dostarczeniu przesyłki otrzymujesz e-mailem i SMS-em
W momencie włożenia paczki do automatu Paczkomat® InPost przez kuriera InPost, system informatyczny wyśle Ci powiadomienie SMS-em i e-mailem z informacją, że paczka oczekuje na odbiór. Informacja zawierać będzie numer przesyłki, numer automatu Paczkomat® InPost oraz jego adres, a także kod odbioru potrzebny do odebrania paczki.
 
W przypadku awarii automatu Paczkomat® InPost wydłużamy czas nadania o kolejne 48 godzin
W przypadku awarii automatu Paczkomat® InPost należy taki przypadek zgłosić do infolinii technicznej (czynna w godzinach 6-22, 801 400 100 dla telefonów stacjonarnych, 722 444 000 dla telefonów komórkowych), gdzie jest możliwość uzyskania wydłużenia czasu ponad założone 48h.
Was this article helpful?
Thank you for the feedback.

0 / 280

Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.

Contact us

Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.

What do you want to ask about?

You can check the shipping price yourself in the Pricelist. If you have additional questions, please provide the exact weight and dimensions (length, width, height) of the parcel and postal code of the sender and recipient.
If you plan to send more packages, ask for an offer. A message with this topic will go to the sales department.

Add next attachment (optional)
or drag here
Select files from disk. You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

If your case concerns specific shipments, please provide their numbers. You can skip the field in case of general questions.

Could not attach files:

You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Drop files to attach them

You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.

Call us if you have a company account and prefer telephone contact.

If you have a private account, use the contact form above.

Furgonetka uses cookies files. By using the website you agree to their storage. I accept