Jak możemy Ci pomóc?

Integracja / Shopify

Dzięki integracji Shopify z Furgonetka.pl możesz sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji.

 

 Krok 1  Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu.

 

 Krok 2  Z lewego menu wybierz Aplikacje.



 Krok 3  Przejdź do panelu aplikacji, wybierając Ustawienia aplikacji i kanałów sprzedaży

 

 Krok 4  Przejdź do widoku projektowania aplikacji poprzez przycisk Projektuj aplikacje.


 

 Krok 5  Rozpocznij tworzenie nowej aplikacji, wybierając opcję Utwórz aplikację.

 

 Krok 6  Utwórz aplikację, uzupełniając pole Nazwa aplikacji.


 Krok 7  Przejdź do konfiguracji kluczy API i kliknij w pole Konfiguruj zakresy API panelu administracyjnego.

 

 Krok 8  Nadaj odpowiednie uprawnienia, zaznaczając checkboxy: 

  • read_products
  • write_orders
  • read_orders
  • read_customers
  • read_content
  • write_merchant_managed_fulfillment_orders
  • read_merchant_managed_fulfillment_orders

 

 

 Krok 9  Przejdź do sekcji Poświadczenia API, a następnie kliknij Instaluj.


 

 Krok 10  Użyj przycisku Pokaż token jeden raz.


 

 Krok 11  Skopiuj token i klucz API (krok 9), wklej je w konfiguracji integracji oraz uzupełnij pola:

- Nazwa wyświetlana (dowolna nazwa dla Twojego sklepu),
- Adres sklepu (adres w formie https://… w domenie myshopify)



Gotowe - dodano właśnie źródło sprzedaży Shopify. Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu 5 minut. Będą widoczne w nowej zakładce Sprzedaż w Twoim Panelu klienta. 
 

Ważne: Jeśli dodałeś Allegro jako źródło zamówień bezpośrednio w swoim sklepie, pamiętaj, że podczas synchronizacji z tym sklepem zamówienia z dodatkowego źródła Allegro zostaną pominięte podczas pobierania i nie pojawią się na liście w zakładce Sprzedaż.
Połącz konto z Allegro i skorzystaj z rozwiązania przeznaczonego do pobierania zamówień oraz tworzenia przesyłek Allegro. Dzięki temu będziesz mógł sprawnie zarządzać zamówieniami zgodnie z oczekiwaniami klientów.
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
lub przeciągnij tutaj
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.

Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.

Furgonetka używa plików cookie. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich przechowywanie. Rozumiem