Jak możemy Ci pomóc?

Integracja / SOTE

Dzięki integracji SOTE z Furgonetka.pl możesz sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji. 

 

 Krok 1  Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu.

 

 Krok 2  Z górnego menu wybierz Konfiguracja, a następnie Konfiguracja modułów: 

 

 Krok 3  W sekcji Administracja sklepem wybierz opcję API:

 

 Krok 4  Upewnij się, że masz włączoną obsługę WebApi, przechodząc do zakładki Konfiguracja:

 

 Krok 5  Do połączenia z WebApi należy dodać Administratora. W tym celu w Konfiguracji modułów (Krok 2) w sekcji Administracja sklepem wybierz opcję Administratorzy:

 

 Krok 6  Na liście Administratorów na dole po prawej stronie wybierz opcję Dodaj:

 

 Krok 7  Uzupełnij wymagane pola, upewniając się, że dla WebAPI nadane zostały odpowiednie uprawnienia, tzn. dostęp i modyfikacja:

 

 Krok 8  Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl, w prawym górnym rogu kliknij w swój adres e-mail i przejdź do sekcji Ustawienia. Następnie z lewego menu wybierz Sklepy i przejdź do Skonfiguruj sklep, następnie kliknij w przycisk Sote.pl. Możesz przejść bezpośrednio do tej opcji, klikając tutaj.

 

 Krok 9  Wpisz wymagane dane: 

- Nazwa wyświetlana (dowolna nazwa dla Twojego sklepu),

- Adres sklepu (adres w formie http://…),

- Nazwa użytkownika (e-mail) i hasło, które utworzyłeś w panelu administracyjnym na platformie SOTE (Krok 7).

Wybierz Dodaj, aby zatwierdzić wprowadzone zmiany:

 

Dodano właśnie źródło sprzedaży SOTE. Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu 5 minut i widoczne będą w nowej zakładce Sprzedaż.
 

Ważne: Jeśli dodałeś Allegro jako źródło zamówień bezpośrednio w swoim sklepie, pamiętaj, że podczas synchronizacji z tym sklepem zamówienia z dodatkowego źródła Allegro zostaną pominięte podczas pobierania i nie pojawią się na liście w zakładce Sprzedaż.
Połącz konto z Allegro i skorzystaj z rozwiązania przeznaczonego do pobierania zamówień oraz tworzenia przesyłek Allegro. Dzięki temu będziesz mógł sprawnie zarządzać zamówieniami zgodnie z oczekiwaniami klientów.
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
lub przeciągnij tutaj
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.

Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.

Furgonetka używa plików cookie. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich przechowywanie. Rozumiem