Search by category
Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
Czas, jaki przewoźnik ma na doręczenie przesyłki, wylicza się dopiero po przekazaniu paczki kurierowi (czyli po statusie nadania przesyłki), a nie od momentu złożenia zamówienia.
Transport przesyłek międzynarodowych realizowany jest do 5 dni roboczych. W przypadku krajów graniczących z Polską doręczenie zazwyczaj następuje szybciej w ciągu 2-3 dni roboczych.
Niniejsze terminy nie są jednak gwarantowane.
Statusy paczek międzynarodowych nie są odznaczane codziennie, jak to z reguły ma miejsce w przypadku przesyłek krajowych. Po przekazaniu paczki za granicę kolejny status może się pojawić, dopiero gdy przesyłka dotrze do kraju docelowego, czyli nawet po kilku dniach. Z tego względu nie podejmuj ewentualnych interwencji przed upływem maksymalnego przewidywanego czasu doręczenia.
Śledząc swoją przesyłkę, oczekuj na status świadczący o wydaniu jej do doręczenia, co będzie oznaczało, że kurier tego dnia podejmie próbę dostawy.
1. Paczka międzynarodowa nadana we wtorek powinna być wydana do doręczenia maksymalnie w przyszłym tygodniu we wtorek (czyli piątego dnia roboczego, nie licząc soboty i niedzieli).
2. Paczka międzynarodowa nadana w piątek powinna być wydana do doręczenia maksymalnie w przyszłym tygodniu w piątek (czyli piątego dnia roboczego, nie licząc soboty i niedzieli).
Wyjątek stanowi:
- DPD - doręczenie możliwe do 7 dni roboczych.
W przypadku dwóch przewoźników istnieje możliwość wykupienia dodatkowej usługi przyspieszającej doręczenie przesyłki. Jest to:
- opcja Priority w Fedex - gwarantuje doręczenie przesyłki w terminie od 1 do 3 dni roboczych w zależności od kraju Odbiorcy.
- opcja Express Saver w UPS - przewiduje doręczenie przesyłki w terminie od 1 do 3 dni roboczych w zależności od kraju Odbiorcy.
Jeśli chcesz skorzystać z powyższych opcji, wypełniając formularz zamówienia zaznacz je w sekcji “Usługi dodatkowe”.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jak anulować przesyłkę?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę?
- Proponowana data nadania przesyłki
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Write us
Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them.
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call if you prefer phone contact
0 / 280