Search by category
Integracja / Shoplo
Dzięki integracji Shoplo z Furgonetka.pl będziesz mógł sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji.
Krok 1 Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl, w prawym górnym rogu kliknij w swój adres e-mail i przejdź do sekcji Ustawienia. Następnie z lewego menu wybierz Integracje i kliknij ikonę Shoplo. Możesz przejść bezpośrednio do tej opcji, klikając tutaj.
Krok 2 Następnie kliknij przycisk Przejdź do Shoplo:
Krok 3 Zostaniesz przekierowany na stronę, z której możesz pobrać moduł. W ramce po prawej stronie kliknij przycisk INSTALL ADD-ON:
Krok 4 W nowym oknie wpisz nazwę swojego sklepu:
Jeśli nie jesteś zalogowany do panelu administracyjnego sklepu, zostaniesz poproszony o wpisanie loginu i hasła.
Krok 5 Zostaniesz poproszony o zgodę na zainstalowanie aplikacji Furgonetka.pl.
Wybierz Zainstaluj, aby zatwierdzić.
Krok 6 Po zainstalowaniu aplikacji w panelu administracyjnym sklepu przejdź do opcji Ustawienia naszej aplikacji i wprowadź login i hasło do konta w serwisie Furgonetka.pl, z którym chcesz zintegrować swój sklep.
Wybierz Zapisz, aby zatwierdzić zmiany:
Dodałeś właśnie źródło sprzedaży Shoplo. Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu 5 minut i widoczne będą w nowej zakładce Sprzedaż.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jak anulować przesyłkę?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę?
- Proponowana data nadania przesyłki
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Write us
Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them.
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call if you prefer phone contact
0 / 280