Jak możemy Ci pomóc?

Szukanie wg kategorii

Kto i w jaki sposób może przeadresować przesyłkę? Jak zmienić adres odbiorcy?

Przeadresowanie ma miejsce, gdy przesyłka jest już w transporcie i zachodzi potrzeba dostarczenia jej pod inny adres, poprawienia błędu w adresie lub jego uszczegółowienia (np. gdy brakuje numeru budynku/lokalu).

Modyfikacji danych może dokonać osoba zlecająca zamówienie. Opcja zmiany adresu odbiorcy dostępna jest w Panelu klienta. Poniżej znajdziesz instrukcję, jak zlecić taką dyspozycję. 

 Krok 1  Zaloguj się do swojego konta.

 Krok 2   Przejdź do zakładki Zamówione.

 Krok 3  Kliknij na wiersz z wybraną przesyłką, aby przejść do jej szczegółów, gdzie znajdziesz opcję "Zmień adres dostawy".

 

 Krok 4  Po kliknięciu w opcję pojawi się formularz, w którym należy podać nowy adres. Po jego uzupełnieniu system przeliczy koszt usługi zgodnie z Cennikiem i skieruje Cię do dokonania płatności.

Jeżeli podany przez Ciebie adres, będzie mieścił się w rejonie tego samego oddziału doręczającego, co adres pierwotny, wyjątkowo przeadresowanie będzie bezpłatne. Usługa ta jest bezpłatna wyłącznie w przypadku przewoźników DPD oraz FedEx w serwisie krajowym. Informację na ten temat otrzymasz bezpośrednio w formularzu.

 

 Krok 5  Po zatwierdzeniu i opłaceniu dyspozycji w szczegółach przesyłki pojawi się stosowna adnotacja o przeadresowaniu. Pamiętaj, że samo zlecenie nie stanowi gwarancji realizacji usługi. Dyspozycja zmiany adresu trafia do przewoźnika, który weryfikuje możliwości jej wykonania na aktualnym etapie transportu. Nasza obsługa poinformuje Cię mailowo o przebiegu sprawy. W sytuacji, gdy przeadresowanie nie dojdzie do skutku, wpłacone środki zostaną automatycznie zwrócone na wirtualne saldo w serwsie i będą do Twojej dyspozycji.


W przypadku przesyłek Inpost Paczkomaty, Pocztex, ORLEN paczka oraz DHL POP (nadanie i/lub doręczenie w POP) przeadresowanie nie jest możliwe, pozostaje jedynie usługa zwrotu przesyłki do nadawcy. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w pytaniu Jak zwrócić przesyłkę do nadawcy?


Jeżeli kurier nie odebrał jeszcze Twojej przesyłki, wydaj dyspozycję jej anulowania, wprowadź nowe zamówienie z poprawnym adresem i koniecznie naklej na przesyłkę nowe dokumenty przewozowe (skoro na starych widnieje błąd, należy je zniszczyć w celu uniknięcia pomyłki). Środki za anulowane zamówienie w międzyczasie powrócą na saldo w serwisie i będą do Twojej dyspozycji. Unikniesz tym samym późniejszego kosztu przeadresowania w trakcie transportu. 

Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

Napisz do nas

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Hinzufügen Kolejny załącznik (opcjonalnie)
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć.

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Furgonetka verwendet Cookies. Durch die Nutzung der Website stimmen Sie deren Speicherung zu. OK